WAKACJE

27.06.2014. No i mamy wakacje. będziemy przez 2 miesiące robić to na co mamy ochotę. chodzić w góry, grać na komputerach, chodzić na wycieczki. Z rodzicami może pojedziemy na wczasy, pewnie czasem zagonią nas do jakiejś pracy ale z chęcią im pomożemy. Za 2 miesiące będziemy już w 4 klasie i to już będzie chyba poważna sprawa. Będziemy bardzo tęsknić za naszą Panią Beatkę, która była z nami przez te 3 lata. Na szczęście będziemy mogli ją odwiedzać w jej nowej klasie z nowymi dziećmi. POZDRAWIAMY

Zielona Szkoła

09.06.2014. Było SUPER. Pani zabrała nas na zieloną szkołę nad morze , do Rewala. Tam budowaliśmy pałace z zamu, zwiedzaliśmy morskie latarnie, płynęłiśmy statkiem pirackim , byliśmy w muzeum rzeźb z wosku. Wieczorami mieliśmy dyskoteki . Rodzice dali nam trochę kieszonkowego więc sami decydowaliśmy czy zjemy cukierki i lody czy nie. Było po porostu wszystko, wszystko, wszystko. Jedyne gdzie Pani nas nie zabrała to na strefę bezcłową ale na to mamy chyba jeszcze czas.

Dzięń Mamy i Taty

27.05.2014. Zrobiliśmy dzisiaj niespodziankę naszym rodzicom z okazji dnia Mamy i Taty. Wraz z Panią przygotowaliśmy dla rodziców świetne przedstawienie. W przedstawieniu braliśmy wszyscy udział i po raz pierwszy mieliśmy kierownika scenografii (Damiana). Na scenie wśród aktorów był też ukryty sufler, który od czasu do czasu podpowiadał nam teksty (Ala) . Śmiechu było co nie miara. Po przedstawieniu jak już zwyczaj nakazuje był mały poczęstunek dla zaproszonych gości. KOCHAMY WAS.

Jasełka

19.12.2013. Dzisiaj w klasie gościliśmy naszych rodziców, aby mogli zobaczyć przedstawiane przez nas Jasełka. To już trzecia edycja w naszym wykonaniu więc i trema była mniejsza. Wprawdzie było parę małych wpadek, ale przecież nic się nie stało. Poprzebierani za postaci związane z Bożym Narodzeniem śpiewaliśmy kolędy i przedstawialiśmy fajne scenki Jasełkowe. Na koniec oczywiście otrzymaliśmy wielkie brawa. Zbliżają się Święta i da się już wyczuć świąteczną magię... WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

Zwiedzamy

24.10.2013. Dzisiaj wybraliśmy się na kolejną jesienną wycieczkę po okolicy. Najpierw byliśmy w Kowarskich Sztolniach, gdzie pod ziemią zwiedziliśmy dostępne korytarze dawnej kopalni uranu i podziwialiśmy pokaz laserów. Następnie udaliśmy się do ciekawego i niesamowitego miejsca, w którym w kilkanaście minut poznaliśmy najciekawsze zabytki całego Dolnego Śląska. W Parku Miniatur obejrzeliśmy również pracownię, w której wykonywane są wszystkie miniatury. Dopisała nam piękna pogoda, więc zadowoleni wróciliśmy do domów.

Wycieczka

10.10.2013. Razem z klasą IIIa byliśmy na jesiennej wyprawie po kotlinie. Pod okiem przewodnika Pana Grzegorza, naszych Pań oraz kilku rodziców odwiedziliśmy Zamek Chojnik, gdzie podziwialiśmy przepiękny widok na Kotlinę Jeleniogórską. Kolejnym punktem naszej wyprawy był największy wodospad w Karkonoszach - Kamieńczyk. Później odwiedziliśmy jeszcze trochę mniejszy wodospad Szklarka. Po całodziennym chodzeniu i podziwianiu atrakcji naszego regionu radośni i uśmiechnięci wrócilismy do domów.